آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

تست بازیگری

حدودا چند ماه قبل رفتم برای تست بازیگری
گفته بودن ساعت 10 بیاید برای تست
منم یه ربع به 9 اونجا بودم
کمی وایستادم تو اون سرما
انصافا قندیل زده بودم
درو زدم رفتم تو
گفتم برای تست بازیگری اومدم
خانمه یه نگاه بهم انداخت
گفت : چند سالته
منم کفتم : 20
گفت : باشه بیا تو
منم رفتم تو درو بستم
فکر می کردم الان دوربین میارن میگن نقش بازی کن
گفتن این فرمو پر کن
دو تا عکس دادم
فرمو پر کردم
شماره هم دادم گفتن زنگ می زنن
هنوز که هنوزه زنگ نزدن

حسابی ضایع شدیم رفت پی کارش بابا!
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد