آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

روش های جلوگیری از ریزش مو

همه ما در هر روز مقداری مو از دست می دهیم اما اگر ریزش موهایتان هر روز بیشتر می شود و هنگام حمام رفتن و یا شانه کردن مقدار زیادی از موهایتان می ریزد ، قبل از اینکه ریزش موهایتان از کنترل خارج شود به فکر چاره باشید:

موهایتان را در معرض حرارت شدید قرار ندهید:

درجه حرارت سشوار خود را روی حالت خنک و یا دمای کم تنظیم کنید و تا آنجایی که امکان دارد از اتوی مو استفاده نکنید. موهایتان را یک یا دو درجه بیشتر روشن نکنید.هرچه که تغییر رنگ موهای شما بیشتر باشد فعل و انفعالات شیمیایی بیشتری در موهای شما رخ می دهد و موهایتان ضعیف تر می شود.اگر از ژل یا اسپری مو استفاده می کنید بعد از اینکه مواد روی موهایتان خشک شد ، آنها را شانه نکنید زیرا موهایتان سخت تر و خشک تر می شود و بیشتر احتمال دارد بشکند.

رژیم غذایتان را تغییر دهید:

هفته ای دو یا سه بار غذاهایی بخورید که محتوی مقدار زیادی اسید چرب امگا۳ باشند.

ویتامین ث و آهن مصرف کنید:

ریزش مو ممکن است بخاطر کمبود آهن ایجاد شده باشد زیرا فقر آهن باعث می شود تعداد گلبولهای قرمز خون که برای سلامتی فولیکولهای موهای ما حیاتی هستند ،کاهش یابد . ویتامین ث به جذب آهن کمک می کند بنا براین با مصرف ویتامین ث به جذب آهن لازم برای موهایتان کمک کنید.

با پزشکتان مشورت کنید:

استرس ، بیماری تیروئید ، کمبود گلبول قرمز و معالجاتی که برای بیماریهای قلبی انجام می شود می توانند منجر به ریزش مو شوند.پس حتما” با پزشکتان مشورت کنید تا مطمئن شوید که علت ریزش موی شما یکی از این موارد نیست.

سابقه خانوادگی ریزش مویتان را چک کنید:

یکی از رایج ترین علتهای ریزش مو ، وراثت است . اگر پدر و مادرتان ریزش موی شدید دارند حتما” مقدار زیادی امگا ۳ مصرف کنید تا بتوانید با این ژن های ریزش مو که به ارث برده اید مقابله کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد