آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

پارانویا (شک و گمان)ی عشقی

با سلام و نیک کامی همه ی شما عزیزان و دوست داران مکتب زندگی
امیدوارم  ایام به کام همگی بوده باشه  و در زیر رحم و الفت و مهربانی حق تعالی  قرار گرفته باشید
دوستان بحث این هفته ی ما در مورد پارانویای عشقی می باشد .
دلیل انتخاب بحث این هفته ی بنده این بود که در طول هفته ای که گذشت ، چند مورد با این قضیه برخورد داشتم و خودم مفید دونستم که چونکه این (پارانویا) در روابط بین دوستی های (دوست دختر پسری ) ، تازه زوج ها و حتی در بعضی موارد هم همسران ،رو داشتم که این قضیه آزار کننده و ناراحتی های بی شماری هم برای این افراد و شاید هم در بعضی موارد 

 برای بقیه ی افراد نزدیک ،این مشکلات گریبانگیر بوده باشد.
من نمی خوام بحث رو خیلی تخصصی کنم ،بلکه فقط چند حرف خودمونی هست به زبان خیلی ساده که امیدوارم  راه گشای بیشتر عزیزان قرار بگیره .
همون طور هم در عنوان عرض کردم ،پارانویا به زبان ساده می شود : شک و گمان
این شک و گمان هم دلایل و منشع های زیادی دارید ولی باز می گم ،که فقط می خوام به زیان ساده عرضتون کنم .
من یکی از دلایل این شک و گمان رو می گم .
همه ی دختر و پسرای مجرد که در وجود خود در مواقعی از زندگی شخصی خود احساس می کنند که نیاز به گرفتن و انتخاب جنس مخالف دارن . این برداشت ها کاملا شخصی ،متغییر و نسبی می باشد ،زیرا نسبی که همه ی ما می دانیم عشق یک فاکتوری هست که در تمام دنیا ثابت است ،نسبی و متغییر بودن به این معناست که هر کسی باتوجه به شناخت ها و تعاریفی که یا خود یا با توجه به منابع و کتب و حتی یا از برداشت های شخص دوم ، به  یک شناختی در مورد عشق دست پیدا کند . شاید شخصی که به این نتیجه می رسد ،طرز فکر و اعتقادات و باورهایی که در مورد عشق برای خودش درست کرده ،حتی برای نزدیک ترین افراد ی که باهاش صمیمی و احساس ارامش می کند ،شاید به صورت غیر مستقیم و ناگفته خنده دارد به نظر برسد . ولی این چیزی است که واقعیت این شخص می باشد و به شدت بهش پای بند می باشد و باور وی می باشد .
*در مورد واقعیت هم من یک نکته عرضتون کنم ،به نظر من واقعیت وجود ندارد بلکه فقط این باورهای خود ما تک تک اشخاص می باشد که به صورت های گوناگون به قضیه ای ثابت دست پیدا می کنیم . شاید این به حساب واقعیت من، باشد ولی در عوض برای شما یا بقیه ی مردم چیزی بی پایه و اساس و خنده دارد به نظر برسد .(نظری کاملا شخصی بود)
به ادامه بحث بر می گردیم ...
هرکسی (افراد مجرد)می تواند برای خود دوست از جنس مخالف برگزیند که البته این دوستی کاملا طبیعی و حق هر انسان مجرد می باشد . 
البته انتخاب دوست از جنس مخالف برای بار اول و تجربه ی اول طبیعی می باشد ، در این بین هر دو طرف که عاشق هم می شوند و زندگی اونها فقط در عشق خلاصه می شود به حساب  عشق چشمان اونها را کور کرده ،هیچ چیز غیر معمولی از یکدیگر نمیبینند و یا حتی می تواند دیده نشود ،شاید به هر دلیلی مثلا چه دروغ چه ناخواسته چه خواسته و...
خلاصه... در این گونه روابط هم شخصین شاید بنا به دلایلی وابسته ی هم شوند. در این گونه روابط انتظارات طرفین از فردی به فردی دیگرد متفاوت می باشد . مثلا بعضی افراد عشق را فقط میل جنسی (حرف زدن در این باره ،بوسیدن صورت ،دست تو دست همدیگه گذاشتن ،دست (زدن به اعضای تحریک کننده)بازی کردن  ، هم بستر شدن با هم و....) تعریف کرده و فقط این را ملاک قرار می دهند شاید بدون اینکه  کس دیگه ای از این موضوع خبردار شود و مخفیانه باقی بماند و این رابطه ادامه پیدا کند حتی اگر اشخاصی از انتخاب دوست از جنس مخالف این شخص اگاه باشند اما از روابط نزدیک این شخصین هیچ گونه آگاهی ند اشته باشند.
انجام این عمل هم طبیعی میباشد زیرا خود این دو طرف اینگونه خواسته اند و می خوان این طور بشود .
بحث میل جنسی  زناشویی رو دیگه همه  حتی بچه ها هم میدونن و بنده این موضوع را کش نمیدهم .
**در این رابطه هم اگر مثلث عشق (عشق ، تعهد و صمیمیت ، شهوت)  به طور کامل برای طرفین معلوم نشود . این رابطه می تواند مشکلات زیادی در پی داشته باشد . 

در زندگی اتفاقاتی برای همه ی ما پیش میاد که میشه متحول شویم .  بر میگردیم به بحث قبلی (دو شخصی که با هم دوست بودن) . حالا بنا به هر دلایلی این اشخاص که رابطه ی جنسی (در بالا مثال زدم)رو هم داشته اند ،حالا از هم جدا میشوند و هر یک از این طرفین به زندگی خودش می رسد و کاملا در طول زمان هم دیگه رو به کلی فراموش می کنند .  

بعد از گذشت مدتی دوباره این اشخاص ؛ عشق های متعددی پیدا می کنند و وضع به همین منوال پیش می رود دوباره هر کدام از این اشخاص شاید دوباره عشق را میل جنسی تعریف کرده باشند .
این خوشی ها همه زود گذر و آنی هستند . تاثیرات خیلی منفی که داره بعدا وقتی که این شخص ازدواج می کند ، خودش را نشان می دهد ، که ما بهش می گوییم پارانویای عشقی . و چون که این شخص خودش در زمان جوانی و مجردی میل جنسی را به دوستانش تجربه داشته است . بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک ، به شریک زندگیش (که این شریک شاید از ته دلش همسر خودش را دوست داشته باشد و هر کاری برایش انجام دهد و همه جوره مورد قبولش باشد)که هر کاری انجام می دهد شک و گمان میکند زیرا خودش این گونه اعمال را در گذشته انجام داده است فکر و گمان و بارو دارد که این شریک زندگی اش ، اون کاراها را انجام میدهد و احساس می کند که این شریک داره به این شخص خیانت می کند و با پسر دیگری دوست شده و....
شاید دلیل این همه شکاکی بودن و گمانه زنی داشتن ،یکی از   دلایل زیادی باشد که شخص می خواهد بگوید اما رویش نمی شود و جرات ندارد و نمی کند که به شخص زندگی اش که این شخص را الان برای زندگی کردن می خواهد و بهش کاملا ایمان دارد ، نتواند بگوید . شما بهتر خجالت نکشید اگه این شخص تازه رو دوست دارید و اون هم از روابط گذشته ی شما اطلاع یافته و فهمیده ، دلایل منطقی که با خود دارید برایش رو کنید و هم خودتون رو و هم این شخص رو از این همه سوال بی جوابی که برایش پیش اومده ،خلاص کنین و بگوید و بذارید که در ارامش و تنهایی خودش روی همه این موضوعات فکر کند و بتواند به نتایجی برسد .
امیدوارم که بحث این هفته موثر  و تاثیر گذار بوده باشه  .  از اول هم گفتم به زبان خیلی ساده  من برای شما عزیزان شرح دادم  و همان گونه هم که گفتم لفظ "شاید"  را در گفته هام به کار بسته ام .  این گفته ها شاید برای بعضی افراد صدق داشته باشه ولی نباید به این موضوع بسنده کرد و سرسرکی و  یک طرفانه قضاوت و تصمیم گرفت .
من پیشنهاد می دهم اگه این قضیه هم اگر صدق داشت . خیلی اروم و  در کمال آرامشی و خون سردی کامل . از طرف مقابل دلایل این کار را بپرسید شاید که اون هم برای این کارا دلیلی قانع کننده و منطقی داشت . شما بهتر است که هیچ وقت قالبی فکر نکنید زیرا خانمان سوز می باشد . همیشه منطقی باشید و منطقی قبول کنید .
با تشکر که وقت گذاشتید و خوندید .  به امید  نیک کامی و منطقی شدن دوباره ی شما عزیزان و دوست  داران مکتب زندگی
امیدوارم تونسته باشم مفهوم رو به شما عزیزان رسونده باشم . و  بازم امیدوارم که در مورد این بحث هفته مون  برداشت های بدی نکرده باشین . در هر بحث به جز حرف های منفی که زده می شود اگه کمی تامل داشته باشیم نکات کاملا کلیدی و مثبت نمیان می شود. این مواردی که عرضتون شد شاید یکی از دلالیل بی شماری باشد که وجود داره و روابط  بعضی از اشخاص را تحت تاثیر قرار بدهد . . و لطفا برداشت بد ،نه فقط در مورد این بحث بلکه در تمام زندگی خودتون برداشت سطحی و ناقص انجام ندین .
 

با تشکر
(کمال مولودزاده)

نظرات 4 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:34 /http://sabaii1355.blogfa.com/

بر قلب و دل صبور مهدی صلوات
برقامت دلربای مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات...

هلنا شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:46 http://www.Lady2014.blogsky.com

وبلاگ بسیار زیبایی دارید.راهمایی هاتون خیلی موثره.
راستی دوست عزیز اسم من هلناست نه هلن.(با عرض پوزش!)
از اینکه به وبلاگم اومدین واقعا سپاسگذارم.
موفق باشید

مرسی ممنون
تشکر که شما هم تشریف آوردید .
همچنین

یاس جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:54 http://http://fatehekheybar1432.blogfa.com/

با سلام ممنون که اومدی اجازه میدی لینکت کنم

ممنون که شما هم اومدید .
باید ببخشید ، مکتب زندگی لینک نمی پذیرد . با تشکر که اومدید و نظر دادید . اگه سوالی براتون پیش اومدم ، ما در خدمتیم .

محمد جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:35 http://maktabezendegi.blogsky.com

آقای مولود زاده خیلی زیبا توضیح دادید..
هم مختصر و هم مفید..
مرسی خدا قوت...

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد