آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

۱۲ قانون زندگی که حقیقت محض هستند، حتی اگر باورشان ندارید!

قوانین زندگی که حقیقت محض هستند‎

 

در این مطلب ۱۲ قانون زندگی بهتر را با شما در میان می‌گذاریم که به شما کمک می‌کند تا شادتر و با اعتماد به نفس‌تر شوید.

 

1- قانون عمل و عکس العمل 

هر آنچه در این جهان انجام می‌دهیم، سرانجام به سوی ما بازمی‌گردد. پس اگر در صدد شناخت عشق، دوستی حقیقی و شادی هستیم، پس باید به اطرافیان خود عشق بورزیم، دوست خوبی باشیم و برای شادی دیگران بکوشیم. 

 

  

2- قانون آفرینش 

کلید زندگی درونی خوش‌آهنگ، آفرینش زندگی مستقل از دنیای خارج است. برای دستیابی به آن، باید خود واقعیتان باشید، در عین حال، در جمع افرادی که دوستشان دارید و از زندگی در کنار آن‌ها لذت می‌برید، قرار بگیرید.

  

3- قانون رهاسازی 

مادامی که موقعیت خود را نپذیرید، قادر به تغییر آن نخواهید بود. و اگر فرد دیگری را دشمن خود مجسم کنید، پس در جهت پذیرش کمال وجود خود گام برنداشته‌اید.

  

4- قانون رشد 

وظیفه عمده ما در این جهان تغییر و رشد فردیست و نه ضرورتاً تمرکز بر عده کثیری از مردمی که با آن‌‌ها مواجه می‌شویم، اما آن‌ها را به خوبی نمی‌شناسیم یا تحمل آزار روحی از محیط زندگی یا تکنولوژی‌های مورد استفاده. زندگی و زمانی که در اختیارمان قرار داده شده، تمام دارایی ماست.

  

5- قانون مسئولیت پذیری 

زندگی همچون آینه است. هنگامی که اوضاع بر وفق مراد نیست، پس بدانید که مشکل از درون وجود ماست. بنابراین، باید مسٔولیت آن را بپذیریم و به دنبال مقصر در وجود دیگران نباشیم.

  

6- قانون ارتباط 

حتی اگر عواقب ناخوشایندی متوجه ما نباشد، اما مهم است که متوجه عواقب امور باشیم، زیرا همه چیز این دنیا از درون به یکدیگر متصل است. نخستین گام مهم‌تر از گام آخر نیست، و البته برعکس این نیز صدق می‌کند، زیرا هر دوی این گام‌ها در به سرانجام رساندن وظیفه ما، حیاتی است.

  

7- قانون تمرکز 

نمی‌توان در یک لحظه بر دو چیز متمرکز شد. اگر درصدد دستیابی به امر مهمی هستید، پس نباید خشم و حرص را در درون خود جای دهید.

  

8- قانون پذیرش 

درک و پذیرش صحیح امور ناشی از درک در راستای ممارست است. اگر به حقیقت امری باور دارید، اما آماده اثبات آن نیستید، پس فقط ایده‌ایی بیش نیست که به مرحله دانش نرسیده است.

  

9- قانون زیستن در زمان حال 

نبش قبر گذشته و رویاهای بعید درباره آینده، ما را از اتفاقات زمان حال بازمی‌دارد. رفتارهای منسوخ، و رویاهای تاریخ گذشته ما را از قرار گرفتن در مسیرهای جدید باز می‌دارد.

  

10- قانون تغییر  

تاریخ به خودی خود تکرار می‌شود تا از آن درس بگیریم و مسیر خود را تغییر دهیم. هیچ‌کس نمی‌تواند بارها عمل یکسانی را تکرار کند و انتظار نتیجه‌ متفاوتی را داشته باشد.

  

11- قانون صبر و پاداش 

هر پاداشی مستلزم تلاشی مضاعف است، و لذت عمیق زندگی ناشی کار مستمر بر پایه دانش است که دیر یا زود به موفقیت در هدف ختم می‌گردد.

  

12- قانون ارزش واقعی  

ما به هر آنچه مستحق آن هستیم دست می‌یابیم. ارزش واقعی هر چیزی مساویست با انرژی و توان صرف شده در تحقق آن امر. اما فقط افرادی که عشق را نثار دیگران می‌کنند، مستحق دریافت موهبت‌ هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد