آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

یک راهکار ساده برای رفع اختلاف با همسرتان

یک راهکار ساده برای رفع اختلاف با همسرتان
 
ما جذب کسانی می شویم که با ما تفاوت های زیادی دارند یا در مواردی به طور کامل با ما متضاد هستند.

تکناز : یک قانون ابتدایی در روابط ما با دیگران این است: «ما جذب کسانی که شباهت زیادی به ما دارند، نمی شویم؛ بلکه جذب کسانی می شویم که با ما تفاوت های زیادی دارند یا حتی در مواردی به طور کامل با ما متضاد هستند.»

دلیل این امر بسیار ساده است: درون هر یک از ما اشتیاقی ذاتی به تجربه کردن کمال وجود دارد و چون لازمه کمال وجود ویژگی های مختلف است است. ما ناخودآگاه به سمت کسانی کشیده شویم که در برخی زمینه ها ویژگی هایی را دارند که ما نداریم.

متاسفانه، همین خصوصیت که در ابتدا ما را به سوی همسرمان جذب می کند، با کمرنگ شدن شیفتگی و عشق آغازین، موجب ناراحتی وعصبانیت ما می شود. ما او را به زندگی مان دعوت کرده بودیم تا درس های زیادی از او بگیریم، ولی یک باره در برابر این اتفاق مقاومت می کنیم. به جای این که قدر موقعیت هایی را که به واسطه تفاوت های همسرمان برای ما ایجاد می شود و زمینه یادگیری، رشد و پیشرفت ما را فراهم می کند بدانیم، اغلب نسبت به این تفاوت ها اظهار رنجش می کنیم. احساس دلخوری و ترس داریم و سعی می کنیم او را مجبور کنیم تغییر کند و بیشتر شبیه ما شود. البته او هم مثل ماست و بی بر و برگرد در حال انجام همین کار است! پس عجیب نیست که بسیاری از زوج ها دچار کشمکش و اختلاف می شوند.
ادامه مطلب ...

چگونه عروسی عالی برای خانواده شوهرباشید !

چگونه عروسی عالی برای خانواده شوهرباشید ! www.taknaz.ir

تکناز : در گذشته عروس خانواده معمولا با خانواده همسر زندگی می کرد و هیچ مشکلی نداشتند؛ اما این فرهنگ با گذشت زمان کمرنگ تر شده است. «مهدی دوایی» دکترای روان شناسی و عضوهیات علمی پژوهشکده علوم شناختی در این باره می گوید: وقتی زنی به مردی تعهد می دهد که با او زندگی کند، باید نسبت به علایق همسرش هم احترام بگذارد. به هرحال دوست داشتن بدون هزینه نمی شود. در برخی از مواقع امکان دارد که زنی زندگی مشترکش را با خانواده همسرش آغاز کند.

 

ادامه مطلب ...

ازدواج مردان جوان با زنان مسن !

ازدواج مردان جوان با زنان مسن ! www.taknaz.ir

ازدواج مردان جوان با زنان مسن

ازدواج مردهای جوان با زن‌های میانسال اتفاقی است که خیلی وقت ها زندگی دو خانواده را تحت الشعاع قرار می دهد. اتفاقی که اگرچه رو به ازدیاد است اما نگاه منفی جامعه و مخالفت های خانواده ها با آن، سدی در برابر این ازدواج های غیرمتعارف می شود.

 

چرا این ازدواج ها پذیرفته نمی شود؟

 

تک ناز : قرن‌هاست مردها با زن‌هایی ازدواج می‌کنند که 20، بلکه 30 سال از خودشان کوچک‌تر هستند و ما هیچ وقت نمی‌پرسیم چرا! آن قدر این مساله عادی به نظر می‌رسد که هیچ کس در پی تحلیل عقده‌های روانی نیست؛ مثلا یکی از هنرپیشه‌های اروپایی در سن 80 سالگی با یک دختر 20 ساله ازدواج کرده بود. چند سال بعد رسانه‌ها نشان می‌دادند که چطور این زن جوان از پیرمرد که بیمار بود، پرستاری می‌کند. وقتی علت را جویا شدند، زن جوان به سادگی گفت که من عاشق این مرد هستم.

ادامه مطلب ...

ازدواج در خانواده های آشفته !

ازدواج در خانواده های آشفته !  www.taknaz.ir

دختران و پسران زیادی هستند که احساس می کنند خانواده شان در جریان ازدواج باری روی دوششان هستند و مایه سرشکستگی شان شده اند. داشتن پدر معتاد، برادر خلافکار، والدینی که همیشه اختلاف دارند، زندان بودن یکی از اعضای خانواده و هزار و یک مشکل دیگر می تواند واقعا روی آینده ازدواج یک جوان تاثیر بگذارد. اگر شما هم جزو یکی از این افراد هستید، بد نیست چند نکته مهم را درباره ازدواج تان بدانید.

طلاق والدین

 

اگر فرزند طلاق هستید با توضیح دادن دلایل طلاق والدین تان برای خانواده ی طرف مقابل می توانید باعث شوید که موقعیت تان بهتر درک شود. متاسفانه برچسبی که اغلب به بچه های طلاق می خورد، این است که زن یا مرد زندگی نیستند یا آخر و عاقبت زندگی با آنها شبیه پدر و مادرشان می شود. پرچسب نامنصفانه ای که گریز از آن، تا حد زیادی با طرز برخورد خودتان، تسلط داشتن بر هیجانات به خصوص خشم و پرخاشگری و عاقلانه رفتار کردن می توانید آن را تغییر دهید.

 

بدانید که به هر حال قضیه طلاق والدین تان باعث ایجاد شبهه برای خانواده ی طرف مقابل می شود پس سعی کنید در جلسات خواستگاری ضمن مطرح کردن به موقع این موضوع در جهت روشن شدن ذهن طرف مقابل بکوشید.

 

از پدر و مادرتان بخواهید در جلسات خواستگاری شما حضور داشته باشند و مدتی اختلافات گذشته خود را به خاطر آینده شما کنار بگذارند.

 

اگر ناپدری یا نامادری دارید ذهن خود را از تصوّرهای منفی نسبت به آن ها خالی کنید. اگر به خیرخواهی و درایت شان پی برده اید، آن ها می توانند تأثیر بسزایی در پر کردن جای خالی پدر و مادرتان در جلسات خواستگاری داشته باشند.

 

ادامه مطلب ...

باورهای اشتباه در مورد تمایلات زناشویی

باورهای اشتباه در مورد تمایلات زناشویی www.taknaz.ir

 

تمایلات جنسی مبحثی است که همیشه جنجال برانگیز بوده است. تمایلات جنسی هیچ قاعده وقانون مشخصی ندارند مخصوصاً وقتی مسئله رضایت باشد...


هر چیزی که برای زوج لذت‌بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برای آن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش‌های اجتماعی زوج‌ها با هم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه‌ جنسی ایده آل است، برای دیگری راضی‌کننده نیست. باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می‌گیرند اما تمایلات جنسی انسان‌ها مسئله‌ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود دارد و حقیقت آنها چیست.

 

ادامه مطلب ...

چگونه غریزه جنسی خود را کنترل نمایم ؟

چگونه غریزه جنسی خود را کنترل نمایم ؟ www.taknaz.ir

غریزه جنسی

ما در این گونه موارد به دوستانمان می گوییم راه حل مشکل شما همت است؛ همین.همت برای ترک عادات و همت بر زندگی عقلانی. زندگی عقلانی یعنی این که آن چه را که می دانیم درست است عمل کنیم، و آنچه را می دانیم غلط است ترک کنیم.

 

 

شما با همین سؤالی که می کنید معلوم است که راه را می شناسید، ولی همتتان دچار مشکل است. تلاش کنید این همت را بدست آورید.

 

داشتن همت آسان نیست، ولی شدنی است. در این راه یک بشارت هم خداوند به ما داده است؛ و آن این که اگر شما یک قدم به سوی من بیایید، من ده قدم به سوی شما خواهم آمد. این مضمون علاوه بر روایات، در قرآن هم آمده است؛ آنجا که می فرماید: «من جاء بالحسنة فله عشر أمثالها ومن جاء بالسیئة فلایجزی إلا مثلها وهم لایظلمون»(انعام/160)

ادامه مطلب ...

اعتیاد جنسی چیست و درمان آن ؟

اعتیاد جنسی چیست و درمان آن ؟
 
به گزارش تکناز به نقل از افکارنیوز ، وقتی رفتار جنسی حالت اجباری به خود می گیرد و با زندگی شخص تداخل می کند بیماری، اعتیاد شروع شده است .شباهت قابل توجهی در شخصیت افراد دچار اعتیاد جنسی وجود ندارد. بسیاری از معتادان با رفتارهای اولیه اعتیاد جنسی در زندگی خود دچار مشکل می شوند و بسیار اندکند معتادانی که فقط به یک سطح از وسوسه‌ی جنسی گرفتار باشند . همچنین قابل ذکر است که اعتیاد جنسی پدیده‌ای برای طبقات پایین جامعه نیست، بلکه در بین تمام گروه های اقتصادی و اجتماعی دیده می شود .

اعتیاد جنسی سطوح متفاوتی دارد که البته در هر سطحی دردآور است.احساسات منفی مانند خشم و غربت و تنهایی، شرمساری و یأس و دل‌زدگی و... فرد را به انزوا و مشکلات روانی بیشتر سوق می دهد در اعتیاد جنسی قیود و مرزهای اساسی در زندگی خانوادگی واجتماعی به سرعت زیر پا گذاشته می‌شوند و رفتارهایی نظیر تجاور به زور و خشونت، تجاوز به نزدیکان ،کودک آزاری و...اتفاق می افتد .

در اعتیاد جنسی رفتارهای جنسی یکدیگر را تقویت می‌کنند به عبارت دیگر معتاد از یک نوع رفتار به نوعی دیگر گرایش پیدا می‌کند. تحقیقات در این حوزه نشان داده اند که در اکثر موارد رفتار جنسی با رفتارهای حاصله از دیگر انواع اعتیاد، مرتبط است مانند اعتیاد به خوردن، به کار ، مصرف مواد مخدر،..

اعتیاد جنسی شامل یک سری اختصاصات می باشد مانند اشتغال و وسواس فکری، یعنی شخص بصورت مداوم در رابطه با موقعیت ها و حوادث جنسی دارای اشتغال ذهنی است و تمرکز مداوم فرد با مسائل جنسی باعث سطح بالای تحریک پذیری جنسی در او می گردد.
ادامه مطلب ...

اسکلت عشق ۱۵۰۰ ساله (عکس)

اسکلت زن و مردی که 1500 سال قبل ،در حالیکه دست یکدیگر را می فشارند به خاک سپرده شده اند ، این هفته در ایتالیا کشف شد.
اسکلت عشق ۱۵۰۰ ساله (عکس) - www.taknaz.ir