آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

روش های جذب جنس مخالف


ارتباط با جنس مخالف

سبک و روش دلبستگی شما تعیین می کند که جذب چه کسی می شوید

 

سبک و روش دلبستگی شما تعیین می کند که جذب چه کسی می شوید. چقدر فکر می کنید این نظریه بتواند به شما در پیدا کردن یک جفت مناسب کمک کند؟ روش دلبستگی شما بر هر جنبه از روابط احساسی شما موثر است. از جذب یک فرد بخصوص شدن تا فروپاشی یک رابطه.

  

ادامه مطلب ...

هنر فروش موفق

چرا فروش یاد بگیریم؟


چرا فروش یاد بگیریم؟

فروش یک واقعیت مسلم زندگی است. کودکان در همان سال های اول زندگی خود فروش را یاد میگیرند. شما هم یاد گرفته اید.

آیا آن موقع‌ها در این کار موفق بودید؟ آیا اکنون موفق هستید؟ آیا علاقه دارید توانایی هایتان را در این زمینه پروش دهید؟ آیا دوست دارید وقتی فروش می کنید، درباره خودتان و نتیجه کار احساس بهتری داشته باشید؟‌ اگر بخواهید می توانید…

 


 

چرا فروش یاد بگیریم؟

لازم است بعضی سو تفاهم ها را درباره فروشنده از بین ببریم.

اول، فروشنده تقریبا به صورت لغت کثیفی جا افتاده است. اکثر افراد تصور می کنند فروشندگان از تمام تکنیک های موجود، از جمله عدم صداقت، گول زدن دیگران و دیگر ابزارهای نامتعرف برای سفارش گرفتن استفاده می کنند.

این که فروشنده از نیاز های مشتری خود خبر ندارند و قصد ندارند رضایت خاطر وی را فراهم آورند، بلکه تنها هدف آن ها گرفتن حق کمیسیون خود است. در واقع این تصویری خوبی از فروشنده ای با فشار خون بالا است – اما فروشنده حرفه ای کاملا متفاوت است.

حرفه ای ها در ابتدا، انتها، و همیشه به مشتری خود فکر می کنند، آن ها می دانند که کمیسیون‌شان هم بطور اتوماتیک پرداخت خواهد شد. پزشکان، مهندسان و حسابدار ها هم همین کار را می کنند. نه؟ پزشک ابتدا به مداوای بیمار فکر می کند، برای همین است که جامعه به پزشکان احترام می گذارند.

در بسیار از کشورها فروشندگان موفق از آبرو و احترام خوبی در جامعه برخوردارند. چنین فروشندگانی احتمالن مثل پزشک ها به داشنگاه نرفته اند. آن ها حرفه ی خود را از طریق توجه به دیگر فروشندگان موفق یا از رقبای خود فرا گرفته اند. در تحلیل نهایی، مشتری رئیس است در مورد موفقیت یا عدم موفقیت فروشنده تصمیم می گیرد.

فروشنده حرفه ای می داند بهترین مشتری ها غازهایی هستند که می توانند تخم طلایی بگذارند و خالصانه از این غازها مراقبت می کند و به آن ها احترام می گذارد.

فروشندگی حرفه ای سه جز دارد، دانش کافی نسبت به محصول، مهارت در فروشندگی و منش فروشندگی، اما رده بندی و میزان اهمین آنها تعجب آور است:

دانش کافی نسبت به محصول ۱۰درصد

مهارت در فروشندگی ۲۰ درصد

منش فروشندگی ۷۰ درصد

مثل اکثر چیزهای دیگر در زندگی، منش است که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند. آموزش های محمد جانبلاغی به شما کمک می کند مهارت و منش فروشندگی خود را در سطح بالا نگه دارید.

اگر بطور مستمر و منظم به سایت مراجعه و مطالب و مباحث فروش را دنبال نمایید، بدون شک هم فروش حرفه ای، هم موفق و هم در جامعه از احترام برخوردار خواهید بود.

 

سایر خدمات دوره کوچینگ

مکتب زندگی

رواندرمانگر محمد جانبلاغیمکتب زندگی   رواندرمانگر محمد جانبلاغی

همسران خوشبخت

بهترین همسر دنیا

برای داشتن روابطی عاشقانه باید از برخی چیزها صرف‌نظر کرد

 

اگر بی‌طرف باشید و عادلانه قضاوت کنید به جواب درستی خواهید رسید. امروز یک کلید طلایی رفتاری را به شما معرفی می‌کنیم که در صورت استفاده از آن در روابط‌تان بهبود چشمگیری احساس خواهید کرد و البته مهم‌ترین رابطه زندگی‌تان که همان ارتباط با همسرتان است هم متحول می‌شود.

 

اگر زن هستید و دوست دارید معشوق همسرتان باشید یا اگر مرد هستید و تمایل دارید تکیه‌گاه دوست‌داشتنی او باشید، از اصرار و پافشاری بر عقیده‌تان جدا خود‌داری کنید. برای داشتن روابطی عاشقانه باید از برخی چیزها صرف‌نظر کرد، البته منظور من این نیست که از خواسته خود صرف‌نظر کنید، بلکه فقط یاد بگیرید تا در پی به‌ کرسی نشاندن حرفتان نباشید و بدون موضعگیری با کلامی صادقانه فقط نظر خود را بیان کنید. شریک زندگی شما از لحن صدایتان، طرز نگاهتان و زمانی که برای بیان نظرتان انتخاب می‌کنید، متوجه می‌شود که شما در کنار او هستید یا در جبهه مقابل او و قصدتان تصمیم‌ گیری صحیح است یا پافشاری برای شکست‌ دادنش!

   ادامه مطلب ...

زنانی که از ازدواج می ترسند


ما 2 گروه زن داریم که به دلیل ترس از انتخاب بد حاضر نیست ازدواج کنه.گروه اول زنانی هستند که منتظر یه فرصت خوب هستند.اینها خیلی خطرناک دارن حرکت میکنند.افرادی هستند که زیر نگاه شدیداطرافیان قرار دارند و مسلماً نمی خواهند که پس از ازدواجشان بشنوند : اِهه ، یارو رو! اینهمه صبر کرد آخرش با این تحفه ازدواج کرد!

 

از طرفی بی اعتمادی به در و دیوار و عدم شناخت فاکتورهای صحیح یک نفرقدرت بله گفتن را ازشون سلب میکند.آنها یه فرد کاملاً تضمین شده رو از هر نظر می خواهند. اونها هزینه زمانی گزافی رو دارن پرداخت می کنند و مسلماً می خواهند از اینهمه هزینه سودی عایدشون بشه وهمچنین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند. دخترانی که باید یه چیزهایی رو به بعضی ها ثابت کنند و برای یک مرتبه هم که شده پوزشون رو بزنند! این گروه باید به چند نکته توجه کنند.

  

ادامه مطلب ...