آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

عوامل تاثیرگذار در دوره سئو و خدمات سئو سایت

سئوی فنی یا فنی سئو همانطور که از نامش پیداست بیشتر به نکات فنی سایت مربوط می شود. دانستن این بخش گاهی بسیاری از وب مسترهای جدید و متخصصان سئو را می ترساند، در حالی که در واقع هیچ چیز ترسناکی در آن وجود ندارد. سئوی فنی بیشتر بر روی نکات تخصصی سایت تمرکز دارد. مثلا:


نقشه سایت

نقشه سایت یک فایل MXL است که از یک سری کدهای برنامه تشکیل شده است. اصولاً این فایل حاوی آدرس تمامی صفحات سایت شما می باشد تا زمانی که ربات های موتورهای جستجو مانند گوگل از سایت بازدید می کنند با کمک آن بهتر بتوانند صفحات شما را شناسایی کنند.


ساخت نقشه سایت در وب سایت های وردپرسی با کمک افزونه هایی مانند yoast seo انجام می شود دوره سئو  و نیازی به انجام فعالیت خاصی برای آن ندارید، پس نگران نام ترسناک آن نباشید! اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، مقاله نقشه سایت Freen Academy را ببینید.


سرعت سایت

اگر سرعت سایت شما پایین است باید کمی نگران سئوی آن باشید یا حتی بترسید!! موتورهای جستجو به سرعت وب سایت شما بسیار حساس هستند و اگر متوجه شوند که استاندارد پایین است، سعی می کنند وب سایت های مطمئن تری را در نتایج جایگزین کنند.


برای بهینه سازی سرعت سایت خود می توانید از آموزش های آنلاین رایگان مانند مقاله ما در مورد افزایش سرعت سایت استفاده کنید نه از آموزش های رایگان و حتی خدمات وب سایت.


نقشه سایت

طرحواره ها مجموعه ای از کدهای برنامه نویسی هستند که در بین کدهای موجود سایت شما قرار می گیرند تا به ربات های گوگل و سایر موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات سایت بدهند. به عنوان مثال، به آنها اطلاع دهید که محصول فروشگاه شما یک کتاب است یا اینکه متنی که اکنون منتشر می کنید باید به عنوان مقاله شناخته شود.


قبلا در مقاله What is Schema اطلاعاتی در مورد این مفهوم ارائه شده بود و سپس در مقاله آموزش طرحواره وردپرس یاد گرفتم که چگونه بدون نیاز به دانش تخصصی و با کمک افزونه ها این کدها را به وب سایت خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که اضافه نکردن کدهای طرحواره به سایت مشکل خاصی برای سئو سایت ایجاد نمی کند.


برخلاف تصور بسیاری از افراد، سئوی فنی بخش ترسناک سئو است، اگر از یک سیستم مدیریت محتوای کاربردی مانند وردپرس استفاده کنید و چند پلاگین مناسب را در آن نصب کنید، اصلاً لازم نیست نگران آن باشید.


سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی چیست؟

بیشتر بهینه سازی سایت مربوط به سئو داخلی است. اگر یک وب مستر مبتدی با اصول سئو داخلی آشنا باشد و تکنیک های خاصی را از آن یاد بگیرد، می تواند بهینه سازی این قسمت بزرگ از سایت را به خوبی انجام دهد.


در دوره 50 ساعته SEO Freen Academy با تمام فاکتورهای سئو، نحوه پیاده سازی و حتی تکنیک های خاص آن به طور کامل آشنا شدیم. اگر به دوره سئو 0 تا 100 علاقه دارید، این یک انتخاب خوب است. در زیر به مهم ترین عوامل موثر بر خدمات سئو سایت می پردازیم:


تحقیق کلمات کلیدی

یکی از اساسی ترین مراحل سئوی ورودی و حتی شروع کل فرآیند سئو، موضوع مهم تحقیق کلمات کلیدی است. این فرآیند تعیین است:


کدام کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما هستند؟

کدام کلمات باید با هم و در یک صفحه سئو شوند؟

کدام کلمات مرتبط اصلا برای ما مفید نیستند،

و…

این نکات در مقاله تحقیق کلمه کلیدی به طور جامع توضیح داده شد. اگر علاقه مند به یادگیری آن هستید، مقاله ذکر شده را بررسی کنید.


تولید محتوا و سئو

پس از رعایت فاکتورهای ثابت سئو می توان گفت که حدود 30 درصد موفقیت شما مربوط به تولید محتوای مفید است. شما باید بتوانید برای کاربر محتوایی ایجاد کنید که او را جذب و جذب کند.


فرقی نمی کند که قصد شما از تولید محتوا آموزش یا فروش یک محصول و ... باشد، در هر صورت محتوایی که ایجاد می کنید باید به کاربر کمک کند. کمک به خرید محصول با اطمینان، کمک به یادگیری مفهوم و…


این محتوایی است که کلمه کلیدی شما را در نتایج جستجو سئو می کند و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما جذب می کند. البته در این بین باید مراقب باشید که از نقش مهم سئوی محتوا غافل نشوید.


محتوای جذاب نمی تواند جایگاه خود را در نتایج پیدا کند و مخاطب را به سمت وب سایت شما سوق دهد تا زمانی که نتیجه سئوی خوبی به دست نیاورد. اگر اطلاعات کمی در مورد سئو محتوا دارید، مقاله آموزش رایگان سئو محتوا را که به صورت جامع و ویدئویی گردآوری شده است، بررسی کنید.


لینک داخلی

لینک های داخلی در صفحات سایت شما به کاربر این امکان را می دهد که قسمت های مختلف وب سایت را ببیند و زمان بیشتری را در بین مطالب، محصولات و غیره آن بگذراند. این موضوع علاوه بر افزایش علاقه کاربر به شما، در بهبود بهینه سازی سئو سایت شما نیز تاثیر بسزایی دارد. در زیر توضیحات مفصلی در مورد اهمیت لینک های داخلی در سئو به شما خواهم داد.


سئو خارج از سایت چیست؟

شاید در نهایت بتوان 3 سئو فا را از هم جدا کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد