آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

پیش نیاز طراحی سایت چیست؟مقدماتی برای طراحی وب سایت

احتمالا برای شروع طراحی سایت این سوالات ذهن شما را درگیر کرده است:
چگونه طراحی سایت را شروع کنم؟
اولین قدم در طراحی سایت چیست؟
برای طراحی وب سایت از چه زبانی می توان استفاده کرد؟
از چه برنامه ای می توان برای ایجاد یک وب سایت استفاده کرد؟
برای طراحی سایت از چه ابزارهایی استفاده کنم؟
برای دانستن اصول و پیش نیازهای طراحی وب سایت و اینکه چه مهارت هایی نیاز دارید، این مقاله را از دست ندهید زیرا به شما کمک می کند تا پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید. پس این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.
گام اول پیش نیازهای طراحی سایت:
در مرحله اول پیش نیاز طراحی وب سایت، باید نحوه مورد نظر خود را مشخص کنید:
1) طراحی سایت با وردپرس یا
2) توسعه وب سایت با زبان های برنامه نویسی
پس این 1 و 2 پیش نیاز برای طراحی وب سایت چیست؟
1) طراحی سایت با وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. در واقع وردپرس یک سایت رایگان و متن باز است که بر روی هاست نصب می شود. وردپرس یک وب سایت ساده و منعطف دارد که نسخه فارسی نیز دارد. می توان گفت که یک سیستم مدیریت محتوای جهانی است.
2) توسعه وب سایت با زبان های برنامه نویسی
این قسمت در مورد آموزش طراحی سایت به صورت مقدماتی و تخصصی می باشد. تمامی اصول اولیه ساخت وب سایت به صورت گام به گام در این قسمت جمع آوری شده است. طراحی سایت تخصصی مستلزم یادگیری یک سری زبان های برنامه نویسی و اصول است. که به شرح زیر است:
مرحله 1) زبان نشانه گذاری HTML را یاد بگیرید
HTML یا Hyper Text Markup Language یک زبان نشانه گذاری است. HTML در واقع ساختار و چارچوب اصلی یک وب سایت است. HTML حاوی تگ هایی است که هر کدام عملکردهای متفاوتی دارند. برچسب ها مشخص می کنند که هر قسمت از صفحه چه نوع عنصری است و چگونه باید نمایش داده شود. یک صفحه HTML شامل: تصاویر، عنوان، متن و غیره است. تمامی کدهای صفحه به کدهای HTML تبدیل شده و از طریق مرورگر نمایش داده می شوند.
مرحله 2) زبان نشانه گذاری CSS را یاد بگیرید
CSS یا Cascading Style Sheets یک زبان نشانه گذاری است. پس از یادگیری HTML و ساخت آن به مرحله ای می رسیم که این فریم ورک اولیه باید شکل بگیرد و ظاهری زیبا و درست ایجاد کند. در کدنویسی CSS می توانید فونت، تصاویر پس زمینه، اندازه، رنگ و غیره را تعریف کنید. بنابراین اساسا CSS ظاهر سایت است.
مرحله 3) زبان برنامه نویسی JS
JS یا Java Script یک زبان برنامه نویسی چند منظوره است. برای پویایی سایت از جاوا اسکریپت استفاده می شود که البته برای برنامه نویسی سمت سرور، اپلیکیشن ها و بازی ها و ... استفاده می شود. در واقع، HTML ساختار اصلی است و CSS ظاهر صفحات وب سایت را کنترل می کند و JS نحوه عملکرد صفحات وب سایت را کنترل می کند. جاوا اسکریپت صفحات استاتیک ما را به یک صفحه تعاملی تبدیل می کند. توابع جاوا اسکریپت را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:
یک عملکرد بزرگنمایی عکس ایجاد کنید
نمایش انیمیشن ها
 رنگ عنصر را با نگه داشتن ماوس روی آن تغییر دهید
پخش فایل های صوتی و تصویری در سایت
و…
مرحله 4) زبان برنامه نویسی PHP
PHP یا Hypertext Preprocessor یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که کاربرد جهانی دارد و رایگان است. PHP برای رفع نیازهای کاربر طراحی شده است که می توان از آن برای ایجاد صفحات پویا استفاده کرد. در واقع PHP پشت صحنه وب سایت است. PHP هیچ تاثیر مستقیمی روی ظاهر سایت ندارد اما می توان از آن برای اتصال به پایگاه داده و نمایش اطلاعات آن قسمت به کاربر استفاده کرد. اطلاعاتی مانند نظرات، مطالب و غیره یعنی خروجی صفحات PHP پردازش شده توسط سرور به صورت JS و HTML به کاربر نمایش داده می شود.
واقعیت این است که اساساً 2 دسته برنامه نویس وجود دارد: 1) برنامه نویسان سمت کاربر که وظیفه آنها طراحی ظاهر و ظاهر سایت است. 2) برنامه نویسان سرور که مسئولیت منطق و چارچوب وب سایت را بر عهده دارند.
البته برنامه نویسانی هم هستند که هر دو را انجام می دهند.
اکنون که تصمیم گرفتید که آیا می خواهید وب سایت خود را با استفاده از روش 1 بسازید یا روش 2، به دامنه و هاست می رسیم. که بخش مهمی از پیش نیازها و آمادگی هایی است که برای ساخت وب سایت داریم.
. دامنهدامنه آدرس و نام اینترنتی سایتی است که می خواهید راه اندازی کنید مانند www.alinemat.ir. دامنه از 2 قسمت تشکیل شده است:

1) نام دامنه که نام منحصر به فرد سایت شماست

2) پسوند دامنه مانند com. یا ir. یا سازمان یا افزونه های دیگری که در دسترس هستند.

برای خرید و ثبت دامنه باید به صفحه خرید دامنه رفته و بررسی کنید که آدرسی که انتخاب کرده اید قبلا توسط سایت دیگری انتخاب نشده باشد. اگر کسی قبل از شما آن را نخریده است، می توانید آن را بخرید.

. میزبان
هاست قسمتی است که اطلاعات، محتوا و فایل های سایت در آن ذخیره می شود. هاست در واقع یک فضای امن در یک سرور در مراکز داده یا مراکز داده در سراسر جهان است. برای ایجاد یک وب سایت باید خدمات هاست را از شرکت های هاستینگ خریداری کنید.

آخرین کلمه
حالا که تا اینجا پیش رفتی،