آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

اصول کمک گرفتن از شوهر در کارهای خانه

در تقسیم کردن کار حتما کارهایی را به همسرتان بدهید که توانایی انجام آن را داشته باشد‎

 

با نزدیک شدن به سال نو و عید نوروز، همه ی خانم ها دست به کار می شوند تا خانه را تمیز کنند و رنگ و بوی دیگری به خانه شان بدهند. ولی امان از دست تنهایی، امان از تنها خانه تکانی کردن..  

   ادامه مطلب ...

تغییرات هورمونی با نوجوان چه می کند؟

وقتی فرزندتان به دوران نوجوانی قدم می گذارد، به دنبال استقلال و یافتن هویت خود است‎

 

وقتی فرزندتان به دوران نوجوانی قدم می گذارد، به دنبال استقلال و یافتن هویت خود است و ممکن است دست به رفتارهایی بزند که از نظر والدین عجیب و پیش بینی نشده اند. مثلا در برابر بیشتر سخنان تان ادا و اصول درآورد و یا در اتاق را با عصبانیت ببندد. متاسفانه این کارها، رفتار یک نوجوان معمولی است.

 

سرپرستی نوجوان کار ساده ای نیست، به ویژه زمانی که او خشن، افسرده و یا گرفتار عادت های غلط شده باشد. شاید از اینکه دائم نگران این باشید که فرزندتان در حال حاضر کجاست و چه می کند، خسته شده اید و نتوانید با نوجوان تان ارتباط خوب و مناسبی برقرار کنید. 

 

حتی ممکن است تصور کنید هدایت او کاری غیرممکن است اما ناامید نباشید. با روش ها و اقداماتی می توانید به این آشفتگی در خانه پایان دهید و به فرزندتان کمک کنید تا این دوران را به خوبی بگذراند.  ادامه مطلب ...

راه‌هایی که شما را به هدف می‌رساند

برای رسیدن به هدف

هدف خود را مشخص کنید‎

 

انگیزه اولین عنصر تشکیل‌دهنده رفتار در ما آدم‌هاست، وقتی می‌پرسیم فلان شخص چرا فلان کار را انجام داد؟ دنبال انگیزه او از رفتارش هستیم. انگیزه وادارمان می‌کند کاری را که واقعا دوست داریم انجام دهیم یا به هدفی که واقعا داریم برسیم، اما این مهم است که بفهمیم چگونه در خود انگیزه ایجاد کنیم و به هدف برسیم.

  

ادامه مطلب ...

تقویت اراده؛ چطور عزم‌مان را جزم کنیم؟

راه های تقویت اراده

اراده نقش مهمی در موفقیت شغلی، سلامت جسمی، موفقیت اقتصادی بازی می‌کند

 

«از شنبه رژیم می‌گیرم»، «از هفته‌ی بعد درس می‌خونم» و جملاتی دیگر از این دست که یا خودمان همیشه می‌گوییم یا از دیگران شنیده‌ایم، بهانه‌هایی برای پوشاندن ضعف اراده‌ی ماست. اما چاره چیست؟ چگونه بتوانیم تصمیمات محکمی بگیریم؟ آیا تکنیک‌هایی برای تقویت اراده وجود دارد؟ اگر فکر می‌کنید قدرت اراده‌تان نیاز به تقویت دارد، با ادامه‌ی این مقاله همراه باشید.

  

ادامه مطلب ...

چگونه بچه ها را بدون تلویزیون سرگرم کنیم

سرگرم کردن کودکان

عدم وجود تلویزیون باعث شادی و همبستگی بیشتر خانواده می شود‎

 

در دنیایی زندگی می کنیم که غریبه هایی از هر جنس (رسانه، تلویزیون، اینترنت) اجازه ی ورود به پیشرفت های معنوی، ذهنی و روانی ما را یافته اند. اگر به این نتیجه رسیده ایم که عدم وجود تلویزیون باعث شادی و همبستگی بیشتر خانواده می شود، سوال مهم این است که چگونه بچه ها را بدون تلویزیون سرگرم و شاد کنیم. 

ادامه مطلب ...

زندگی رییس می خواهد؟!

زوج خوشبخت


آنچه دوام و آرامش یک رابطه را تنظیم می کند،مناسب بودن ترکیب یک زوج با یکدیگر است‎

 

شاهزاده سوار بر اسب سفیدتان را چطور تصور می کنید؟ مردی که توان خوشبخت کردن شما را دارد، کیست؟ مردی است که به همه خواسته هایتان چشم می گوید؟ یا فرد مقتدری است که همه تصمیم ها را یک تنه می گیرد و با آمدنش، خیالتان را برای همیشه راحت می کند؟ قطعا همه شمایی که این مطلب را می خوانید، مرد رویایی تان را به یک شکل تصویر نمی کنید.

   ادامه مطلب ...

 وسواس در کودکان

داروی وسواس در کودکان,مقابله با وسواس در کودکان

بهترین نوع درمان اختلال وسواس در کودکان استفاده از روش های رفتاردرمانی است

 

دختر 5 ساله ام جدیدا مرتب دست هایش را می شوید و نسبت به چرب و چسبناک شدن دست هایش خیلی حساس شده است و بارها میز غذا را ترک می کند تا دستهایش را بشوید. حتی اگر دست هایش ماژیکی شوند واکنش شدیدی مثل گریه کردن نشان می دهد. لطفا مرا راهنمایی کنید که چگونه با او رفتار کنم؟

 

ادامه مطلب ...

راهکارهای ساده ای برای روان صحبت کردن

آرام و آهسته صحبت کنید‎

 

آیا وقتی قصد دارید چیزی را برای دیگران توضیح دهید، در بیان روان کلمات مشکل دارید و احساس می کنید گفتارتان روان نیست؟ آیا وقتی از شما میخواهند جلوی دیگران صحبت کنید مضطرب و دچار تنش می شوید؟ نگران نباشید راه حل های ساده ای هم وجود دارد که با انجام آن ها میتوانید تا حدی گفتار روانی را برای خود به ارمغان آورید.

   ادامه مطلب ...

مبناهای انتخاب همسر!

انتخاب همسر

عشق و محبت، پدیده‌ای است که از روزگاران دور، ذهن انسان را به خود مشغول کرده است‎

 

در این مقاله می‌‌خواهیم با جواب برخی از سوال‌ها در مورد عشق و محبت آشنا شویم و ببینیم رابطه دو نفر بر اساس چه مبناهایی ممکن است شکل بگیرد و ادامه یابد. عشق و محبت، پدیده‌ای است که از روزگاران دور، ذهن انسان را به خود مشغول کرده است. در این زمینه اغلب یک سوال مطرح می‌‌شود و آن این که چرا دو نفر همدیگر را دوست دارند؟ و چرا می‌‌خواهند تا آخر عمر با هم زندگی مشترک داشته باشند؟

  

ادامه مطلب ...