آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

چگونه سرعت سایت را افزایش دهیم؟راهکارهای عالی

اندازه تصویر را کاهش دهید

تصاویر می توانند نقش مهمی در سرعت سایت شما داشته باشند. اینها اغلب فایل های بسیار بزرگی هستند که می توانند زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهند.

اما حذف کامل آنها یک گزینه نیست.

این را در نظر بگیرید: میانگین نرخ تبدیل برای یک وب سایت تجارت الکترونیک حدود 1-3٪ است.

اما این عدد برای برخی از سایت‌ها مانند NatoMounts می‌تواند تا 5 درصد باشد – که میانگین نرخ تبدیل آن در حدود پنج درصد است که تقریباً 85 درصد از این تبدیل‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به نرخ تبدیل به این سطح، گنجاندن تعداد زیادی تصاویر مفید محصول است. در یک مطالعه، 66 درصد از مصرف کنندگان گفتند که می خواهند قبل از خرید حداقل سه تصویر از یک محصول را ببینند.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید یک سایت تجارت الکترونیکی موفق داشته باشید، تصاویر کاملاً ضروری هستند.

این همچنین به این معنی است که فشرده سازی تصویر بسیار مهم است - و این مهم است که آیا سایت شما فروشگاه تجارت الکترونیکی دارد یا خیر.

با ابزاری مانند Pingdom، می‌توانید ببینید که تصاویر چقدر روی هر یک از صفحات شما تأثیر می‌گذارند. تست سرعت صفحه را اجرا کنید، سپس به درخواست ها بر اساس نوع محتوا نگاه کنید.

در این مثال می بینید که تصاویر بیش از 40 درصد از محتوای صفحه را تشکیل می دهند.

کاهش اندازه آنها احتمالاً می تواند تأثیر زیادی بر زمان بارگذاری صفحه داشته باشد.

در واقع، در یک مطالعه، تغییر اندازه تصاویر از 22 مگابایت به 300 کیلوبایت منجر به کاهش 70 درصدی زمان تعامل یا مدت زمانی که کاربر برای تعامل با یک سایت باید منتظر بماند، شد.

یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش حجم فایل های تصویری، برش دادن تصاویر به اندازه صحیح است. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک تصویر با عرض 570 پیکسل ظاهر شود، اندازه آن را به آن عرض تغییر دهید.

فقط یک تصویر با عرض 2000 پیکسل آپلود نکنید و پارامتر عرض را به هر اندازه ای که می خواهید تنظیم کنید. برای انجام این کار، صفحه شما باید تصویر کامل را بارگذاری کند، سپس اندازه آن را به اندازه مناسب تغییر دهد که باعث کند شدن صفحه شما می شود.

اگر از پارامتر عرض برای کوچکتر نشان دادن تصاویر در سایت خود استفاده می کنید، تغییر اندازه آن تصاویر باید در اولویت باشد. این یک راه آسان برای کاهش اندازه کلی هر صفحه است و می تواند تأثیر زیادی بر سرعت سایت شما داشته باشد.

سپس می توانید فایل های تصویری خود را با چندین ابزار مختلف فشرده سازی کنید.

اگر سایت شما بر روی وردپرس اجرا می شود، WP Smush یک گزینه عالی است.

کادر کنار «بی‌صدا کردن خودکار تصاویر من هنگام آپلود» را علامت بزنید و همه تصاویر جدید شما بدون یک ثانیه کار اضافی فشرده می‌شوند.

همچنین می توانید از این افزونه برای تغییر اندازه خودکار فایل های جدیدی که آپلود می کنید استفاده کنید. حداکثر عرض و ارتفاع را تنظیم کنید و هر تصویری که بیشتر از آنها باشد "سخت" خواهد بود.

اگر از وردپرس استفاده نمی کنید، می توانید از ابزار غیر وردپرسی مانند Compressor.io استفاده کنید.

قبل از افزودن تصویر به سایت خود، آن را در این ابزار آپلود کنید و انتخاب کنید که فشرده سازی با اتلاف یا بدون اتلاف می خواهید.

(اگر مطمئن نیستید که کدام بهترین است، به خواندن ادامه دهید - فقط در یک دقیقه به آن خواهیم رسید.)

سپس می توانید اطلاعات مربوط به کاهش حجم فایل را مشاهده کرده و فایل جدید و کوچکتر را دانلود کنید.

پس از ذخیره فایل تصویری جدید، می توانید آن را در سایت خود آپلود کنید.

در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که از انواع فایل های صحیح برای هر تصویر استفاده می کنید. این ممکن است یک نگرانی جزئی به نظر برسد، اما انواع فایلی که استفاده می کنید می تواند بر اندازه هر فایل تأثیر بگذارد.

شما چندین گزینه مختلف دارید و رایج ترین آنها JPG، PNG و GIF هستند.

JPG معمولا بهترین گزینه برای عکس است. از فشرده سازی با اتلاف استفاده می کند، به این معنی که وقتی تصویر در این فرمت ذخیره می شود، برخی از داده های موجود در تصویر از بین می روند.

این از دست دادن اطلاعات برای بینندگان عکس غیرقابل محسوس است، اما باعث می شود که اندازه فایل از اکثر انواع فایل های تصویری کوچکتر باشد.

بنابراین اگر صفحاتی را با تعداد زیادی عکس آپلود می کنید، با اطمینان از اینکه همه آنها JPG هستند، می توانید زمان بارگذاری را به میزان قابل توجهی کاهش دهید بدون اینکه به هیچ وجه روی ظاهر آنها تأثیر بگذارد.

از طرف دیگر PNG ها از فشرده سازی بدون تلفات استفاده می کنند. این بدان معنی است که وقتی یک تصویر را به صورت PNG ذخیره می کنید، هیچ داده ای را از دست نمی دهید و اندازه فایل حاصل از JPG بزرگتر است.

اگر به خطوط و جزئیات واضح نیاز دارید، PNG راهی برای رفتن است. این بهترین گزینه برای لوگوها، اسکرین شات ها، هنر خط و سایر گرافیک های دقیق است.

در نهایت، فایل‌های GIF فقط باید برای گرافیک‌های کوچک یا ساده‌تر از ۱۰×۱۰ پیکسل، یک پالت رنگی با ۳ رنگ یا کمتر، و برای تصاویر متحرک استفاده شوند.

پس از تعیین ابعاد صحیح یک "منطقه محتوایی" قابل کشش ایجاد کنید. روی "تنظیمات" کلیک کنید و چندین زیر دامنه را در قسمت "دامنه های سفارشی" وارد کنید.

معمولاً اینها باید cdn.yourdomain.com، cdn1.yourdomain.com، cdn1.yourdomain.com، cdn3.yourdomain.com و غیره باشند.

(این فرمت نامگذاری یک روش استاندارد است و در صورت بروز مشکل یا نیاز به مشورت با یک توسعه دهنده به راحتی قابل یادآوری است.)

می توانید حداکثر هفت دامنه سفارشی اضافه کنید، سپس روی Update کلیک کنید.

در مرحله بعد، باید CDN جدید خود را از طریق ویرایشگر DNS ارائه دهنده هاست خود به سایت خود اضافه کنید. مکان دقیق بسته به ارائه دهنده متفاوت است، اما در بیشتر موارد می توانید ویرایشگر DNS را در منوی Domains پیدا کنید.

در Bluehost این منو "Zone Editor" نام دارد. اگر از Bluehost استفاده می کنید، فیلدهای مورد نیاز به این شکل خواهند بود.

URL ارائه شده توسط MaxCDN را وارد کنید (کپی و چسباندن از دفترچه یادداشت)، نوع را روی "CNAME" و یکی از دامنه های CDN سفارشی که ایجاد کرده اید (مثلا cdn.yourdomain.com) تنظیم کنید.

سپس این روند را برای همه زیر دامنه های خود تکرار کنید.

شما آماده ای!

و اگر می خواهید از Cloudflare استفاده کنید، این فرآیند حتی ساده تر است.

روی دکمه "ثبت نام" در صفحه اصلی آنها کلیک کنید، سپس یک حساب کاربری ایجاد کنید. دامنه خود را وارد کرده و روی "شروع اسکن" کلیک کنید.

این حدود یک دقیقه طول می کشد و تمام اطلاعات DNS شما از جمله زیر دامنه ها را ذخیره می کند. خدمات افزایش سرعت سایت کاملا حرفه ای شما می توانید تصمیم بگیرید که چه کسی را می خواهید فعال کنید.

طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی «Process and Continue» کلیک کنید.

سپس سرورهای نام Cloudflare را برای دامنه خود خواهید دید. در مرحله بعد، باید سرورهای نام دامنه خود را به روز کنید.

شما باید این کار را از طریق ثبت کننده دامنه خود انجام دهید. وارد ثبت کننده خود شوید و به ورودی های سرور نام خود بروید.

این برای هر ثبت نام کننده متفاوت است. به عنوان مثال، با Bluehost، می توانید آن را با رفتن به "Domain Manager" و سپس کلیک کردن بر روی تب "Name Server" پیدا کنید.

سپس تنظیمات برگزیده خود را به «استفاده از سرورهای نام سفارشی» تغییر دهید و سرور نام ارائه شده توسط Cloudflare را کپی و جایگذاری کنید.

تغییرات خود را ذخیره کنید، سپس به داشبورد Cloudflare خود برگردید تا تأیید کنید که CDN خود را به درستی نصب کرده اید. روی برگه «نمای کلی» کلیک کنید و اگر CDN شما کار می کند، کد وضعیت «فعال» را مشاهده خواهید کرد.

اگر چنین است، CDN شما کار می کند!

آخرین قدمی که باید بردارید این است که بررسی کنید که سوابق SSL شما وجود دارد. روی تب "Crypto" کلیک کنید تا بررسی کنید که آیا رکوردهای SSL در دسترس هستند یا خیر. شما باید یکی را برای دامنه اصلی خود و یک ورودی زیر دامنه را مشاهده کنید.

اگر هنوز این رکوردها را نمی بینید، ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد تا آنها ظاهر شوند.

اما هنگامی که آنها این کار را انجام دهند، CDN شما یک نسخه امن از سایت شما را فراهم می کند - درست مانند سرور اصلی شما.

13. از پلتفرم های میزبانی خارجی استفاده کنید

علاوه بر میزبانی فایل‌های سایت خود بر روی CDN، می‌توانید از پلتفرم‌های میزبانی خارجی برای برخی از فایل‌های بزرگ‌تر نیز استفاده کنید.

این به ویژه برای فیلم ها ارزشمند است.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید یک فیلم آموزشی به سایت خود اضافه کنید. شما فایل ویدیویی را ایجاد، ویرایش و صادر می کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد