آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

نکات مهم در زندگی که یادگیریشان سخت است

 

زمانی به خودتان می‌آیید و می‌پرسید، « چطور اینقدر زود دیر شد؟ » پس برای فکر کردن به زندگیتان وقت بگذارید. وقت بگذارید تا بفهمید واقعاً چه می‌خواهید و به چه چیزهایی نیاز دارید. برای ریسک کردن وقت بگذارید. برای عشق ورزیدن، خندیدن، گریه کردن، یاد گرفتن و بخشیدن وقت بگذارید. زندگی کوتاهتر از آن است که معمولاً به نظر می‌رسد.

اینها نکاتی هستند که قبل از اینکه خیلی دیر شود باید یاد بگیرید :

این لحظه، زندگی شماست!
زندگی شما بین لحظاتی که به دنیا می‌آیید و می‌میرید نیست. زندگی شما بین الان و نفس بعدی است. زمان حال - همین حالا و همین جا - تنها چیزی است که زندگی به شما داده است. پس از هر لحظه استفاده کامل ببرید و با مهربانی و در آرامش زندگی کنید، بدون ترس و پشیمانی. و با هر چه که دارید، بهترینی که می‌توانید را انجام دهید؛ چون این تنها چیزی است که می‌توانید از کسی انتظار داشته باشید، ازجمله خودتان.

ادامه مطلب ...

با ویژگی های یک زوج خوشبخت آشنا شوید

 

خوشبخت ترین زوج ها ویژگی ها و عادات خاصی دارند.سعی کنید آنها را بکار گیرید تا زندگیتان متحول شود:

1 - دنیایتان را گسترده تر کنید
مطمئناً همسرتان به خاطر اینکار از شما تشکر می کند. با اینکه لازم نیست با هر کسی که از راه برسد ارتباط دوستی برقرار کنید، هیچ دلیلی هم وجود ندارد که نتوانید از آن دیواری که اکثر ما بعد از ازدواج دور خودمان می کشیم عبور کنید و روابطتان را گسترده تر کنید. وقتی اجازه دهید دوستان و خویشاوندان وارد دنیایتان شوند و با آنها معاشرتی سالم داشته باشید، زندگی از آن حالت یکنواختی خارج خواهد شد.

2 - قدردان باشید
شاید کمی کلیشه ای باشد اما خیلی خوب عمل می کند. چند وقت پیش شعری نوشتم که در آن تشکر و قدردانی ام را به خاطر همه کارهایی که همسرم انجام می دهد نشان دهم.  وقتی روی کاغذ می بینم که چقدر شوهرم برای تامین خانواده اش زحمت می کشد دیگر برای با صدا غذا خوردن و انداختن کفش های گوشه اتاق ناراحت نمی شوم.

ادامه مطلب ...

دلیل خیانت مردان در زندگی مشترک چیست؟

 

مردان بیشتر از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت‌ها از سوی مردان صورت می‌گیرد.

۷۰ درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است
عدم توانایی در مدیریت غزیزه جنسی و ضعف جنسی مرد یا زن از علل اصلی ایجاد روابط فرا زناشویی است که ۷۰ درصد از این روابط ریشه در این امر دارد.

کمرنگ شدن ارزش‌های اخلاقی و باروهای دینی در خانواده، عدم علاقه زن و شوهر به یکدیگر، وجود ضوابط عاطفی قبل از ازدواج و تداوم آن به بعد از ازدواج، انتقام‌جویی از شوهر توسط زن به دلایل مختلف و اعتیاد مرد، از دیگر علل ایجاد روابط فرا زناشویی عنوان کرد.

در مردان به دلیل تنوع‌طلبی و کمرنگ شدن صداقت و ارزش‌های دینی و بی‌توجهی همسر پس از تولد اولین فرزند و حتی جداسازی بستر از سوی زن موجب می‌شود تا مردان به دنبال تامین نیازهای جنسی خارج از محیط خانواده باشند.

سن خیانت مردان از ۲۸ تا ۵۰ سالگی / سن خیانت زنان از ۲۰ تا ۴۰ سالگی
 اصولا سن خیانت در مردان به همسران از ۲۸ تا ۵۰ سالگی است، تعداد اندکی از مردان بعد از سن ۵۰ سالگی به همسران خود خیانت می‌کنند و به دنبال برقراری ارتباطات فرازناشویی هستند. این مساله در زنان در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی دیده می‌شود.

ادامه مطلب ...

 

بسیاری از مردم نمی توانند برای  وقت و زمان خود برنامه ریزی صحیحی داشته باشند تا به همه کارهایشان برسند. در زندگی علاوه بر کار و بودن در کنار اعضای خانواده، موارد دیگری نیز همچون تفریح، وقت گذراندن با دوستان، ارتباط برقرار کردن با افراد جدید، مطالعه، خواب و ... هم هستند که باید برای آنها وقت گذاشت. اما چگونه می توان زمان را مدیریت کرد؟ با انتخاب درست و اولویت بندی کارها، می توان تا حدی موفق بود. در اینجا ۶ موردی را نام برده ایم که افراد موفق انجام می دهند.

1 - کارهایتان را اولویت بندی کنید
در مورد فعالیت های زندگی، به خود حق انتخاب بدهید. با کمی تلاش می توانید درک عمیقی به این موضوع پیدا کنید. بیشتر روی کارهایی تمرکز کنید که شاد و سودآور و با سبک زندگی شما جور هستند. اگر به طور مثال، دوست دارید خانواده پر جمعیتی داشته باشید باید بدانید که بچه ها به توجه زیاد نیاز دارند و شما باید نوعی از زندگی را انتخاب کنید که زمان زیادی برای حمایت از فرزندان داشته باشد.
 
یا مثلا، مشاور فعال در زمینه موفقیت بیشتر دوست دارد با شرکت های مختلف کار کند و اینکه مدیر عامل یک شرکت بزرگ باشد او را خوشحال و راضی نمی کند. باید انتخاب های ما بر اساس سبک زندگی ای باشد که آن را دوست داریم.
ادامه مطلب ...

راه های مقابله با افسردگی زمستانی

 

افسردگی زمستانی، عارضه‌ ای خلقی است که در طول دوره‌ای از سال که روزها کوتاه و میزانتابش نور خورشید کم می‌شود، برخی افراد را مبتلا می‌کند.یک هورمون به نام ملاتونین در بدن ما وجود دارد که به کم شدن نور حساس است.این هورمون وقتی ترشح می شود که نور محیط کم شود و وظیفه اش این است که ما را خسته و خواب آلود کند. اصلا برای همین است که ما در تاریکی بهتر خوابمان می برد.
 
وقتی که پاییز و زمستان می شود، طول مدت روزها کوتاه شده و میزان تابش نور خورشید هم کم می شود ( هوای ابری )، لذا این هورمون بیشتر ترشح شده و ما را دچار خستگی و خواب آلودگی می کند.اختلاف ترشح ملاتونین بین تابستان و زمستان در خانم ها بیشتر از آقایان است و به همین دلیل، خانم ها بیشتر به افسردگی زمستانی مبتلا می شوند، آن هم خانم های جوان 20 تا 30 ساله.

همچنین افسردگی زمستانی در عرض های جغرافیایی بالاتر، بیشتر می افتد؛ یعنی هر چه که شما به قطب شمال بیشتر نزدیک باشید و نور محیط زندگی‌تان کمتر باشد، بیشتر احتمال دارد که به افسردگی زمستانی مبتلا شوید.در ایران هم، ساکنین مناطق کوهستانی ممکن است بیشتر دچار این عارضه شوند.
ادامه مطلب ...

هشدار برای وابستگی به اینترنت

مکتب زندگی 

وابستگی بیش از حد به دنیای مجازی باعث افسردگی و اضطراب می شود
 
سید سعید صدر، روانپزشک اظهار داشت: اینترنت یکی از وسایل ارتباطی در عصر جدید است و مانند سایر ابزارها، کاربردهای مثبت و منفی زیادی دارد که متاسفانه آثار منفی آن بیشتر به چشم می‌خورد.

وی افزود: استفاده از اینترنت اجتناب‌ناپذیر است. اما مشکل اینجاست که جوانان خیلی زود و در سن پایین درگیر آن می‌شوند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: استفاده بیش از حد از اینترنت باعث می‌شود فرد از فضای بیرونی منفک شود مثلاً ساعت خواب فرد عوض می‌شود، تمرکزش را از دست می‌دهد و دچار خستگی روانی می‌شود.

صدر خاطرنشان کرد: در واقع اعتیاد به اینترنت شبیه دیگر اعتیادهاست. این اختلال نوعی مشکل روانی محسوب می‌شود که البته همچنان مورد تحقیق و بررسی است و تنها راه درمان آن مشاوره روانی است.

نکاتی کلیدی در حل دعواهای زن و شوهری

جانبلاغی 

« اختلاف » بخش جدایی ناپذیر زندگی زناشویی است و به خودی خود برای زندگی زناشویی خطرناک نیست، آنچه می تواند خطرناک باشد نحوه مواجهه همسران با اختلافاتشان است. اگر اختلافات به درستی حل نشود می تواند زندگی زناشویی را دچار بحران های جدی کند. زوجین در مواجه با این اختلافات و تعارضات معمولا سه نوع برخورد دارند:

1 - از صحبت کردن در باره اختلافات اجتناب می کنند و معتقدند مشکل خود به خود حل خواهد شد .

2 - واکنش های هیجانی و افراطی بروز می دهند؛ برای مثال با یکدیگر دعوا می کنند و درگیری های مکرر ایجاد می شود.اما به کارگیری هر یک از روش های گفته شده نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه تنش و نارضایتی را در خانواده بیشتر می کند و مشکلات و اختلافات روز به روز پیچیده تر می شود.

3 - اختلافات و تعارضات بین خود رابه صورت اصولی و منطقی حل می کنند. حل اختلافات زناشویی قواعد واصولی دارد که در ادامه به مهم ترین آن اشاره می شود:

1_ زمان و مکان مناسبی را برای صحبت در باره اختلافتان در نظر بگیرید
وقتی که خسته، گرسنه یا عصبانی هستید زمان مناسبی برای گفت و گو و حل مشکل نیست. همچنین در محیط های پر سر و صدا و یا در حضور دیگران به ویژه فرزندانتان از بحث کردن اجتناب کنید.

2_ احساس منفی خود را بیان کنید
گاهی اوقات زوجین هنگام اختلاف و مشکل به جای بیان ناراحتی و خشم خود، آن احساس را به نمایش می گذارند. مثلا اخم می کنند، حرف نمی زنند، داد و فریاد می کنند و... نکته مهم این است که اگر ناراحتی خود را به زبان نیاورید، همسرتان متوجه نمی شود که شما چه احساسی دارید.
ادامه مطلب ...